Permata Hati Ayah Bonda

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

LinkWithin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers
Saya dah jadi bini orang! Alhamdulillah sekejab je masa berlalu..Doakan kami bahagia till Jannah. Aminnn...
12/10/13

Tak Raya Tapi Tak Apa lorh

Heloooooo semua... =)


Lama dah cik ayu xberbelog kan ... sori la kalau ada sesiapa yang tunggu ceritera dari ayu. Ayu sekarang nie memang bzy sesangat sampai raya pun memang xraya.. sedey kan. Tahun ni la firstime xraya.Tension tu memang ada, tapi dah tanggungjawab kan. Apa boleh buat kan.. wajibulghunnah...heee :)

Tahu makna tajuk entry nie?? isk3, meh ayu nak cerita. Sebenarnye ayu memang dapat cuti raya tapi raya kedua la. Atas disebabkan ada satu kes nie ayu terpaksa postpone cuti ayu pada 23hb Ogos. Nak tau sebab apa???sebab ayu nak bertunang da.. heehee.. Alhamdulillah berkat doa pada bulan ramadhan ritu. Alhamdulillah hati mak dah lembut sikit..:))

Nak tunang ni bukan perkara mudah tau, itu baru tunang. Macam-macam benda nak kena buat sebelum majlis nie, siyes... pening oooo... Ayu dah la sibuk dengan kerja lagi, dengan perangai bos yang susah nak bagi cuti lagi, dengan hantaran lagi. Siyes hantaran ayu buat sendiri tau. Ayu beli manisan kat kedai kek, then ayu buat hiasan kat kotak tu. Lagi murah tau wat sendiri.. pastu serabut dengan masalah kerja lagi.
Machem machem...hehe

Ayu tunang buat dekat kampung mak ayu di Masjid Tanah Melaka. Kalau wat kat kampung memang best, xde orang lain tolong, cuma sedara kita yang tolong. Best sangat-sangat. Adik beradik mak ada 10, campur sepupu, dua pupu, tiga pupu dah berapa kan..hehe.. ( pupu2 kecik , diorang panggil ayu, maklong ok ) hehe.
Alhamdulillah semua dah setel, syukur pada Allah sebab merestui rancangan kami.. Alhamdulillah.



 Peace sebelum sarung itu cincin...hehe


Ehem-ehem berdebar kot =)


Tunggu sidia lampat...


Perbincangan bermula.


Salam bakal mak mertua :)


Antara tetamu yang hadir ( yg ramai adik berdaik mak je ..hehe)


Biru utk lelaki, pink utk saya.... :)


Borak-borak jab :)


First step dah selesai, alhamdulillah :D

Nota : Mista Kacak VS Encik Tunang, Mana lagi best??hehe :D




Senyum Sokmo : Macam Domo ^^