Permata Hati Ayah Bonda

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

LinkWithin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers
Saya dah jadi bini orang! Alhamdulillah sekejab je masa berlalu..Doakan kami bahagia till Jannah. Aminnn...
12/10/13

Last day praktikum : moments again


Hai semua, hari nie 30hb September 2011 genaplah 4 bulan ayu praktikum di Majlis Perbandaran Taiping.
Pahit, Manis, sedey sume ada.. Bermacam-macam ayu belajar kat sini dan perkara yg xleh lupa adalah hari terakhir di MPT, sedey itu tetap ada.. kat snie, sume dah macam keluarga ayu sendiri ^^

Time ayu nak habis, ayu dibelanja oleh sume org ofis yg baik dgn ayu.. nak tau sapa?
  • Encik Lan a.k.a Abah terangkat : Hotel Panorama Taiping (chicken chop+juice watermelon)
  • Kak Zuraina : Mihun Sup Sejati Taiping.
  • Kak Zehan : Pizza Hut Taiping ( hawaai chicken + chocolate float )
  • Encik Shahidan a.k.a Bos : KFC 


wiff adik junior praktikum : wanie marcella 


wiff adik junior a.k.a fazura : wanie kecik 


wiff kakak tersayang : Kak Ina 


wiff kakak baru : kak harlina 


wiff encik ros 


wiff hencik lanツ


Wiff sporting bos : Encik Shahidan 


Wiff kakak : kak zehan 


Lets go ke Tesco Taiping utk beli air jamuan nanti 。◕‿◕。



Di Tesco Taiping wiff wanie, ika, firah dan kak zehan 。◕‿◕。


Dah sampai tempat yg dituju, Pizza Hut 。◕‿◕。


。◕‿◕。


Mereka memang suke bergambar  -


Yeay ! dapat chocolate float  -







Masa utk pulang... mista kacak mesti xpercaya..ahaks 


Ok, di Ofis, bos dah bagi gift 


Masa jamuan sudah bermula, di dapur  ◕‿◕。



Ayu makan seketul je ayam, dah limit sorang satu.hehe 


Last pic wiff bos, ehem..ada gaya x nak ganti tempat bos..hehe 

k bai^^



Senyum Sokmo : Macam Domo ^^

6 comments:

  1. tipu la bwk kete..haha..mkn saje kejenye.. xD

    ReplyDelete
  2. mkn besar ko yew....
    heeheh

    xsbg keje trus kew kt situ???

    wanie kecik tu comel la ehehe..grrrr

    ReplyDelete
  3. @Rusmanhehe.. nak bwk, tp tuannye xbg..hehe..makan tu penting & buntang jdnye ^^

    ReplyDelete
  4. @ade2mama
    kalau keje situ terus best la, ni xde pun..huhu.. wanie kecik tu baru 20thn, ok la tu..huhu

    ReplyDelete

apa nak nak dikata tue^^
cakap bebaik ye, nnt mama kita marah..hehe
tQ a lot .. nice to be your friend^^