Permata Hati Ayah Bonda

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

LinkWithin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers
Saya dah jadi bini orang! Alhamdulillah sekejab je masa berlalu..Doakan kami bahagia till Jannah. Aminnn...
12/10/13

1st GiveAway by Clara

Selamat Hari Selasa.. ^^
Skrang di Opis ayu.. Kak ina (staf sini) xguna pc beliau kerana harini ada Mesra Rakyat. So, aku handel di Opis, mike handel Mesra Rakyat di Jabatan Kejuruteraan. huhu.. Tengah blogwalking jab, ternampak GA dari cik Clara daripada cik hira.. So nak menjoinkan diri dalam GA nie..
Kalau nak tulis entry pun, xde idea nak tulis apa..huhu.. raya pun habis, poket dah kering.huhu



  • Letak blog http://cerytara.blogspot.com/ dekat bloglist korang. (DONE)
  • Like Belog Clara Rella. *Kat bawah post/ kat sebelah sidebar.*  (DONE)
  • Letak tajuk entry : 1st GiveAway by Clara. dan tampalkan header diatas kat entry. (DONE)
  • Linkkan post ke entry Clara (DONE)
  • Tinggalkan comment.(DONE) 
Tarikh tutup : 5/9/2011 - 30/9/2011.

So, apa lg.. Jom lah memeriahkan lg GA pertama Clara nie..
k Bai.. c ya!!

Senyum Sokmo : Macam Domo ^^

6 comments:

apa nak nak dikata tue^^
cakap bebaik ye, nnt mama kita marah..hehe
tQ a lot .. nice to be your friend^^