Permata Hati Ayah Bonda

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

LinkWithin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers
Saya dah jadi bini orang! Alhamdulillah sekejab je masa berlalu..Doakan kami bahagia till Jannah. Aminnn...
12/10/13

Seram Kot baca sot kabor !

  

                           Hari nie rajin lak aku baca surat kabor kat ofis, selalunye tengok muka depan je.. Sebenarnya ngeri baca surat kabor nie. Yela , nak dibezakan berita yang keluar dari surat kabor 5 tahun lau jauh beza dengan surat kabo sekarang nie. Ngerinye lebih daripada tengok cerita hantu. Mula2 dengan mukadimah, tentang kes bunuh, pastu kes buli & liwat, pastu kes simbah asid yang semakin berleluasa. Wah, kes leh tahan la kan, mana ada dah kes curi beskal, curi periuk nasik, huhu....


                           Ramai yang dah berani wat keje gila dan seram2 nie.. minta lah kita di jauhkan daripada syaitan yang bertopengkan manusia. Kalaulah hukum hudud dilaksanakankat negara kita nie, macamnalah orang yang BERANI nie gamaknya yer..  Mak aku cerita, masa zaman tok kaduk dulu mana ada kes2 BERANI nie. Mak aku siap leh g kedai lalu hutan getah pukul 10-11 malam. Ini BERANI lain.. hehe.Tapi rileks je kan. Sekarang kalau buat macam tu jangan lah kan.. Haih, entahlah..manusia2 yang dikuasai oleh 
nafsu beginilah keBERANIAN mereka.. Wallahualam..



p/s : Dah masuk 4 Ramadhan, tapi aku still xrasa macam bulan pose.. nape tah ... :)

Senyum Sokmo : Macam Domo ^^

2 comments:

  1. plus cerita kerat2, potong2, bakar2 memang ngeri. Penjenayah dah makin kejam mungkin memang aim utk jadi headline suratkhabar.

    ReplyDelete
  2. memang pun..might be la diorang aim sgt kot.. dah xkira dah, tua, muda, nenek , atuk sume kena...haih

    ReplyDelete

apa nak nak dikata tue^^
cakap bebaik ye, nnt mama kita marah..hehe
tQ a lot .. nice to be your friend^^