Permata Hati Ayah Bonda

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

LinkWithin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers
Saya dah jadi bini orang! Alhamdulillah sekejab je masa berlalu..Doakan kami bahagia till Jannah. Aminnn...
12/10/13

SEGMEN 'saya nak header free !'

 

Bismillahirahmanirahim.......
Assalammualaikum, malam nie dgn mata yg berat (malam masih muda, tp aku esok keje, hehe ) aku menyertai segmen 'saya nak headre free by yana kitkat'... dalam keadaan mengantuk, aku join je segmen nie, sbb aku masih baru dlm dunia blogger ( maksud aku dlm menyertai segmen2 gini, xsalahkan kalau nak mencuba nasib? ^^ )

Sis menjawab ye adik yana =) : saya nak header dari yana kerana adik yana memang berbakat dalam membuat header yg cute-cute mcm empunya blog. Lagipun, sis punye header terlalu formal dan utk pengetahuan adik yana, sis resah je sebab nak cari org yg ajar buat header mcm adik yana nie, tp masa terlalu padat dgn keje, but still nak berblog dan nak mempunyai header yg sejuk mata memandang. Apalah salahnye sis menerima hasilan kreatif sentuhan jari jemari adik yana kan... :) Ayat bukan membodek, tapi talent adik yana xsemua org ada...

P/s : kali pertama baca blog adik yana ttg segmen nie bukan lah nampak riak, xterpikir dan terlintas langsung dalam kepala, think positive & smile always......:)) xsalahkan kite berfikiran +ve sesama kita?? :)



Senyum Sokmo : Macam Domo ^^

2 comments:

  1. HEHE , cm bodek jer tuu ? HAHA .
    akak nih lawak btol lah . ayat power lah :D anyway , thnx join . biarlah akak org nak kate ap pon .. janji niat tuh jer :)

    ReplyDelete
  2. ayat mesti lah power, klu x macamana nak dapat header free..hehe..xbodek la.he... ur welcome k... ingt, xsalahkan nak wat baik dgn org.. :))

    ReplyDelete

apa nak nak dikata tue^^
cakap bebaik ye, nnt mama kita marah..hehe
tQ a lot .. nice to be your friend^^