Permata Hati Ayah Bonda

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

LinkWithin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers
Saya dah jadi bini orang! Alhamdulillah sekejab je masa berlalu..Doakan kami bahagia till Jannah. Aminnn...
12/10/13

Segmen: Saya Nak Doodle Alif Ismail





 Tanpa membuang masa, huhu... saya nak sangat dOOdle dari Alif ni kerana geram sungguh tengok doodle-doodle yang comeeii (macam saya, ahaks-perasaan!!) dari hasil kerja alif. Oleh itu saya nak lah satu doodle yg comel mcm saya ye..(mr.kacak msti termuntah..hehe) sebab selagi saya xdapat, saya akan stress je nih..huhu.. Warna mata doodle yang saya mahukan ialah coklat. tQ, :))

p/s: lens warna biru, orang ingt ori, punye lah nak sgt tgk mata aku. Alahai pakcik-pakcik dan makcik-makcik di sini...huhu^^

Senyum Sokmo : Macam Domo ^^

2 comments:

  1. salam...!!!!

    pesanan dodol anda yang dah berbulan-bulan lamanya telah siap!! tahniah..

    http://www.alifismail.com/2012/02/doodle-untuk-cik-iyue.html

    ReplyDelete
  2. tq setelah berbulan lamanya...hehe :D

    ReplyDelete

apa nak nak dikata tue^^
cakap bebaik ye, nnt mama kita marah..hehe
tQ a lot .. nice to be your friend^^