Permata Hati Ayah Bonda

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

LinkWithin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers
Saya dah jadi bini orang! Alhamdulillah sekejab je masa berlalu..Doakan kami bahagia till Jannah. Aminnn...
12/10/13

Raya xsah kalau xbergambar ^^



1 Syawal bermulalah hari kemenangan kepada semua umat islam setelah berpuasa selama sebulan. Harini raya ok la, tp ada perasaan sedey sikit. Tahun nie beraya tanpa cuzen aku iaitu anak kepada akk mama aku. So pagi2 lagi lepas semayang raya, aku dgn family follow pak sedara aku utk pegi kekubur. Dalam sejarah, hari ini lah kali pertama aku pergi kubur. Memang ramai sangat orang time pagi td. Setelah kubur arwah dikenalpasti, terus mengalir air mata nie. Walaupun hanya cuzen, tp aku dah anggap dia mcm adik aku sendiri. Arwah memang seorang yg baik, peramah, dan hormat orang tua. So, ramailah yg sayang akan arwah.

Lepas balik dari pusara arwah, kami sekeluarga pergi kerumah paksedara aku td, beraya.. memang lain suasananya. Sunyi, hanya bunyi suara daripada tv saja. Em, amat terasa kekurangan seseorang dalam hidup kami. Lepas tu, aku dan family balik beraya di Bagan Serai. Rumah belah ayah aku. Utk buat adik2 aku happy, n xmau sedey2 lagi, aku pun ajaklah diorang bergambar. Bergambar tu mmg feveret kami adik beradik tau..hehe.. Zassssss !!


Dengan mama tercinta..Love my mum ^^

wiff my beloved sis ^^

Dekat rumah nenek di kampung.



 

Wiff my beloved bro ^^









Senyum Sokmo : Macam Domo ^^

4 comments:

  1. jangan sedih-sedih. hehe :D

    p/s: syoknya bergambar. alahai. sweet je. memang tiga orang je ke akak?

    ReplyDelete
  2. ada lg sorang.. akk lupa lak nak letak pic die..hehe.. jab2.. ^^

    ReplyDelete
  3. raya mesti possing.. buat kenangan... tahun ni muda.. tahun depan kurang muda... heeee

    ReplyDelete

apa nak nak dikata tue^^
cakap bebaik ye, nnt mama kita marah..hehe
tQ a lot .. nice to be your friend^^