Permata Hati Ayah Bonda

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

LinkWithin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers
Saya dah jadi bini orang! Alhamdulillah sekejab je masa berlalu..Doakan kami bahagia till Jannah. Aminnn...
12/10/13

Kenapa Kalau cakap orang melaka je mesti org suka...?


 Persoalan nie timbul apabila staf-staf ditempat kerja aku tanya aku 'kampung kamu dimana?' So aku jawablah di Melaka, Masjid Tanah. Disebabkan memang dah ada dalam minda aku, kalau kata kampung je, mesti Melaka.. Hebat sgtke jd org melaka?? Diorg tny seperti org melaka nie hebat, memandangkan mama aku anak jati orang melaka, jawapan die memang hebat lah!! hehe..

Knp aku suka menyatakan aku orang Melaka??

  • Mr Kacak tinggal di Melaka .. miss him so much ^^
  • Aku lahir di Hospital Kem Terendak Melaka.
  • Adik beradik mama seramai 10 orang di Melaka. So ramailah sedara mara aku (collect wit raya memang best)
  • Aku lebih suka kampung mama daripada kampung ayah di Perak.
  • Kat kampung mama banyakkkk buah-buahan.
  • Kalau balik Melaka makan masa yg lama, so leh layan lagu 'balik kampung'..hehe
Tahun nie might be xbalik Melaka lagilah disebabkan jauh & atuk n nenek pun dah xde..waaaa, nak nages kenangkan sedara mara yg baik-baik kat sana walaupun mulut diorang berbisa ckit.. Fahamlah orang melaka macammana kan..Sekarang, memang rindu sesangat orang melaka, termasuk my love..miss u syg...:(
Senyum Sokmo : Macam Domo ^^

2 comments:

  1. eh, kampung kat masjid tanah erk...teringat pergi homestay kat situ, best giler! family angkat yg sangat sporting..;)

    ReplyDelete

apa nak nak dikata tue^^
cakap bebaik ye, nnt mama kita marah..hehe
tQ a lot .. nice to be your friend^^