Permata Hati Ayah Bonda

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

LinkWithin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers
Saya dah jadi bini orang! Alhamdulillah sekejab je masa berlalu..Doakan kami bahagia till Jannah. Aminnn...
12/10/13

PrOtokol a.k.a beradap sikit !!

First April memang padat jadual aku..:|
Ini memang april fool betul2 bagi aku sebab xcukup tido dan penat yg amat...
Pagi td ( dlm pukul 8 pg , kecoh kan, bukan pg sangat pun..ahaks ) maksud aku pagi semalam punya semalam lah, aku bangun dgn begitu malas utk kebengkel melukis potret yg aku ada cerita sblm entry ni.. walaupun malas, aku mmg WAJIB bangun sbb dah bayar yuran RM6!, so xnak jadi org yg membazir, aku pergi la bengkel tu dgn kemalasan.. ^^

Petang pula, dalam pukul 4.30 ptg aku akan pergi majlis protokol yg diadakan di EDC, UUM. Majlis protokol ni wajib utk budak UUM. Tak kisah la nak ambik time semester berapa, tapi aku agak ketinggalan, semester akhir baru nak ambik protokol..haih.. Bas datang ambik dlm pukul 4.30ptg, tapi aku siap awal dalam pukul 3ptg.. Ya la, nak pergi protokol mmg la kena cantik2, kemas2..ahaks.. ^^
Dalam 200 org yg hadir ke protokol nie.. kebanyakkannya perempuan sbb kaum hawa ni dah menguasai di setiap universiti ^^ Jom kita layan gambar2 sebelum kejadian dan semasa kejadian..hehe..zaaaassssssssssssss ^^

*

*

*

*


1 Malaysia.. sebelum masuk ke dewan ^^



Antara kawan2 aku...^^



Sebelum majlis protokol bermula, posing jab ..hehe ^^



Anak dara sapa lah nie (^_^)



Ni time rehat jab sebelum protokol semasa makan di majlis2 formal...




posing kat tiang lampu pun jadilah..heh ^^




Di sediakan chicken chop utk protokol semasa makan... susah beb tapi aku still leh habiskan dgn menggunakan pisau dan garpu...^^



Senyum Sokmo : Macam Domo ^^

2 comments:

  1. wah ade majlis protokol la best2,..dh tu makan sedap2 lak tu,..hehe

    ReplyDelete
  2. xsedap pun.. dgr je chicken chop..
    berbaloi la dgn byrn..rm10!..huhu

    ReplyDelete

apa nak nak dikata tue^^
cakap bebaik ye, nnt mama kita marah..hehe
tQ a lot .. nice to be your friend^^