Permata Hati Ayah Bonda

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

LinkWithin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers
Saya dah jadi bini orang! Alhamdulillah sekejab je masa berlalu..Doakan kami bahagia till Jannah. Aminnn...
12/10/13

Minggu Fokus, Minggu serius !!!

Bermulalah minggu tekanan bg aku..yaktu minggu final..=.="
Think +ve cik ayu, think +ve..@@
kali ni rasa cuak sikit sebab aku dah nak final atas segalanya,
final exam, final year, dan final semester..
So, daripada kesemua diatas aku perlu hasilkan yg terbaik demi :
* mama
* babah
* adik2
* dan demi saya sendiri..insyaAllah..
so, aku perlulah mulakannya pada hari ini dan saat ini.. fokus 101%
/
/
/
/
/

--------> harapnya bergini ^^ insyaAllah.


----------> elakkan begini ^^



----------- > supaya xjadi begini... insyaAllah...amin.



Beginilah cara aku study...^^ atas katil pun ok jugaklah...bedal je janji selesa^^
so time study no handphone and no facebook ^^
kepada sesiapa yg nak final gak tu, gudluck jugak k..
( unibersiti aku je yg exam lmbt, haih...sabor jo la jah oi...**)
** siaran tertunda seketika utk memberi laluan kpd final exam ^^ **


Senyum Sokmo : Macam Domo ^^

0 org cakap belakang (::

Post a Comment

apa nak nak dikata tue^^
cakap bebaik ye, nnt mama kita marah..hehe
tQ a lot .. nice to be your friend^^