Permata Hati Ayah Bonda

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

LinkWithin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers
Saya dah jadi bini orang! Alhamdulillah sekejab je masa berlalu..Doakan kami bahagia till Jannah. Aminnn...
12/10/13

minat mencakar ^^

1 haribulan 4 2011 aku menghadiri satu bengkel. Para peserta yg ramai daripada pelajar2 junior.
Pelajar senior hanya 2-3 orang sahaja ( motif pg bengkel nak kumpul SIRA )hehe..
Tapi bagi aku, motif aku bukan nak kumpul SIRA, motif aku memang nak belajar melukis potret sbb aku dari kecik suka melukis, tapi bukan potret la, suke melukis selain daripada potret.. ^^ Sebab lepas lukis potret comfirm2 bukan muka org, tp muka beruang..hikhik..

Orang yg mengajar kami melukis potret ialah Encik Din Raman. Orang Perlis kalau xsilap aku. Aku tanya kepada beliau, beliau berminat dan sedar akan kebolehan beliau dalam melukis bila? beliau memberitahu bahawa beliau minat melukis pada umur 17 tahun lagi. Beliau seorang pelukis bebas dan mempunyai kelas melukis di petempatan beliau sendiri... ( berepa byk beliau daaa... )
Jom kita usya lihat beberapa gambar yg sempat aku snap ^^


*

*

*

*

*

 

Encik Din Raman, selaku pelukis bebas.. sedang ,mewarna lukisan yg dilukis oleh beliau.. aku kusyuk sampai ternganga mulut memerhatikan beliau mewarna.. adeh, maknanya teruja la, cantik sgt dia lukis..huhu

*

*

*

*


Beliau sedang mengajar kami cara melukis potret dgn betul ye... bukan lukis org lidi ^^

*

*

*

*

*


Tadaa... ini lah bakal pelukis bebas... (lukis org lidi bolehlah) hehe ^^

p/s : SIRA tue macam kredit utk aktiviti kita dalam universiti la.. SIRA amat penting juga ye nak apply job nanti..huhu ^^

Senyum Sokmo : Macam Domo ^^

4 comments:

  1. tgk kpd bakat seseorang la.. tgn keras pun xleh gak.. ^^

    ReplyDelete
  2. so?? jadi ke tak mende yang di lukis tu??hehe saje nak tau :D

    ReplyDelete
  3. mestilh jadi, tgk org lh..huhu..
    yg basic2 blh la...^^

    ReplyDelete

apa nak nak dikata tue^^
cakap bebaik ye, nnt mama kita marah..hehe
tQ a lot .. nice to be your friend^^