Permata Hati Ayah Bonda

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

LinkWithin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers
Saya dah jadi bini orang! Alhamdulillah sekejab je masa berlalu..Doakan kami bahagia till Jannah. Aminnn...
12/10/13

Akhirnya selesai sudey ^^

Hari ni adalah hari terpenting buat aku dan kumpulan aku dalam subjek Electronic Advertising.
Kami seperti sebuah agensi yang mengiklankan sesuatu produk untuk dipasarkan.
Pelanggan kami adalah dari syarikat Rafa Green Sdn. Bhd. Kami telah menyediakan perkhidmatan perikalanan untuk syarikat tersebut dgn membuat iklan dari segi video dan flyers serta poster. Ala2 mcm betul, tp ni adalah untuk esemen kami sahaja..^^
Tema warna kami adalah biru yg melambangkan syarikat kami iaitu c2O. Kami sangat berbangga kerana wakil syarikat Rafa Green telah memuji hasi kerja kami.. Jom saksikan apa yang telah kami hasilkan untuk subjek Electronic Advertising 2011.

*

*

*

*


Ahli kumpulan c2O, terdiri daripada melayu dan cina.. You all memang suporting beb !!!



Selepas pitching, kami bergambar dengan pelanggan kami iaitu dari syarikat Rafa Green...^^




Ini lah flyers iklan yang kami hasilkan secara berkumpulan. Model tu siapa??ahaks, hentam je la labu..janji dah setel satu masalah... i love this part becoz me give me a experiences :))
/
/
/
/
/
video








P/s : Congratulation to all C2O Advertising Crews. You are the best! Although we are in the group for a short period, the spirit among us is always there.Good Luck to your future and keep in touch.=)
Senyum Sokmo : Macam Domo ^^

0 org cakap belakang (::

Post a Comment

apa nak nak dikata tue^^
cakap bebaik ye, nnt mama kita marah..hehe
tQ a lot .. nice to be your friend^^