Permata Hati Ayah Bonda

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

LinkWithin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers
Saya dah jadi bini orang! Alhamdulillah sekejab je masa berlalu..Doakan kami bahagia till Jannah. Aminnn...
12/10/13

KOTORAN DEGIL ^^

Aloooo... ^^
Harini aku happy sangat sebab aku mengotorkan tangan aku sendiri dengan pertolongan orang lain.. huhu ..
best dapat mengotorkan tangan sendiri, orang akan pelik, best sangat ke kotorkan tangan sendiri.. ahaks..
Petang tadi aku sesaja jenjalan di satu even kat kolej aku nie.. nama even tu NIGHT SPRING DPP BANK MUAMALAT (bank muamalat tu nama kolej aku ).. ramai student berbangsa cina jer..
Jalan punya jalan aku nampak satu gerai nie orang duk ramai berkerumun.. alamak !! orang kotorkan tangan la.. best3.. dah lama aku cari orang yg pandai mengotorkan tangan ni dan disamping itu nampak unik sekali..
KOrang semua mesti tengah pening memikior memikirkan apa kebenda alah yang aku nak sampaikan ni kan.

Ni lah yang kau maksudkan dengan mengotorkan tangan tue.. ^^
*

*

*

*

*

*

*

*

( Ha.. ini lah orang yang mengotorkan tangan aku.. hebat x?? haha )



( Dah siap diconteng, cantik x?? hargenye rm3 je !! )


( Tadaaa... dah siap kering, cantik x?? xsabar nak kawen heh !! )


p/s : lepas nie mesti tangan aku nie jadi perhatian orang dan pensyarah2 aku.. hadoi..huhu ^^




Senyum Sokmo : Macam Domo ^^

2 comments:

  1. Cantik!!nak jugak..wuwuwuwu

    ReplyDelete
  2. hehe, cantik ke?? biasa2 je..^^
    nanti dah kawen nak wat lg cntik..huhu

    ReplyDelete

apa nak nak dikata tue^^
cakap bebaik ye, nnt mama kita marah..hehe
tQ a lot .. nice to be your friend^^