Permata Hati Ayah Bonda

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

LinkWithin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers
Saya dah jadi bini orang! Alhamdulillah sekejab je masa berlalu..Doakan kami bahagia till Jannah. Aminnn...
12/10/13

Bengkel DJ 2011... zasss!!

wawawa... buat pertama kalinya aku join bengkel DJ, ada bakat ke? ahaks...^^
Aku join bengkel ni pun sebab dah last semester.. so, aku nak buat apa yang aku belum buat( positif k ) lagi..
Selepas pendaftaran aku masuk lah dewan, alamak tak ramai pulak yang join bengkel ni.. tapi tidak ada masalah lah bagi aku, janji minat.. eh, aku minat berDJ ke?? ada bakat ke aku ni..?? -hanya mampu tersenyum-
Alahai, baru mula ceramah, mata aku dah kuyu semacam je.. eh, mata aku memang macam nie lah. tiba-tiba Dj Nain yang tengah bagi ceramah tue tegur aku.." dik mengantuk ke?" aku tengok lah belakang, aik peserta-peserta lain segar je mata diorang.. Tiba-tiba aku teringat, semalam kawan aku ada tegur aku " hai, hari nie satu kelas je, ngantuk lagi ke? " baru aku perasan, sebenarnya mata aku nie memang kuyu lah.. hahaha...^^- tetibe cite pasal mata, pehal ko ayu..heh-

Berbalik kepada bengkel DJ nie, yang di kendalikan oleh DJ sebuah stesen radio yang hanya bersiaran di website iaitu stesen radio FUNKER.FM.. huhu, funker??^^ Dj Nain nie adalah bekas pelajar master di UUM, dalam jurusan BBIM rasanya. Tapi tak sangka kan, belajar dalam jurusan lain tapi berkecimpung dalam bidang lain.. dunia sekarang memang macamni..hehehe ^^

Ramai yang tunjuk bakat diorang secara spontan tadi, memang best lah mereka bercakap dengan nada yang sempoi dan yang paling aku teruja, ada DJ dari kos aku yang menjadi Dj di UNIUTAMA nie berbahasa Inggeris, memang petah beb.. lancar je dia cakap dan DJ Nian kata dia memang berbakat..wahhh ^^ aku ada cuba ke tak dalam BerDj tadi?? ahaks, aku tak mencuba, sebab aku gaaaagap..haha, tak lah.. sebab aku takut..huhu ^^ tapi aku banyak bertanya soalan-soalan tentang selok belok dunia DJ ini dan aku suka sangat sebab benda yang aku nak tahu tu, dah tejawab.. nak tahu soalan2 yang aku tanya?

soalan pertama : Selalunya siapa yang menentukan lagu-lagu yang akan di dimainkan pada hari tersebut?
jawapan Dj Nain : penerbit rancangan ^^

soalan kedua : Pernakah Dj Nain terbatuk atau terbersin tanpa sengaja semasa di konti?
jawapan Dj Nain : Ada, tetapi saya memberi alasan yang saya kurang sihat.. dan kita juga perlulah pandai untuk mencari idea dalam memberi alasan agar orang tak nampak kesalahan kita.



( ini lah DJ Nian dari funker.fm )



( ini lah peserta-peserta yg menyertai bengkel nie, berapa kerat je..^^)




(ambik note itu penting ye, nak jadi DJ katakan..ahaks )

p/s: Kalau jadi Deejay nie, orang tak nampak kita sebab kita duduk terperap dalam konti je. Jadi tak de lah sangat perasaan gementar tue. Tapi macam orang gila pun ada kan sebab cakap sorang-sorang?? hehe.. so, korang cuba lah dengar http://funker.fm/ .. funker?? ^^






Senyum Sokmo : Macam Domo ^^

0 org cakap belakang (::

Post a Comment

apa nak nak dikata tue^^
cakap bebaik ye, nnt mama kita marah..hehe
tQ a lot .. nice to be your friend^^