Permata Hati Ayah Bonda

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

LinkWithin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers
Saya dah jadi bini orang! Alhamdulillah sekejab je masa berlalu..Doakan kami bahagia till Jannah. Aminnn...
12/10/13

Bengang dgn budak itam -.-

Assalammualaikum.. lamanye aku xberblog ye.. Sorilah kengkawan, aku mmg buzy sikit sem nie.. maklumlah sem final.. kpd kawan2 yg aku belum follow lagi, aku nak minta maap bebanyak kat korang k.. nnt aku akan follow korang k..

Arini aku nak story kejadian semalam.. semalam adalah hari aku presentation dalam kelas seminar teknologi komunikasi. Memang nasib aku kurang baik, aku lambat ke kelas semalam.. Dalam 20minit lambat gitu la kan. Da sampai dalam kelas, aku rasa nak pitam. Tercungap2 aku dibuatnya. Disebabkan aku pakai c.lens, mata aku jd kelabu.OMG, aku xnak pengsan ttbe aku present nnt...-.-

Tetapi aku kuatkan semangat aku, sebab present nie ada markah setiap individu.. Aku org last wat presentation. Alhamdulillah, kawan2 bg semngat kat aku.. Dapat wat yg terbaik, siap boleh melawak lg dgn kwn2 aku ( diowg tny soklan yg mmg diowg dah tau ) sabar je la.. pensyarah aku pun senyum je.. adeh~

Ok, bila dah habis wat present, aku dan kawan2 lain bincangkan pasal lawatan ke KL bulan depan. Ada satu budak hitam nie, mmg xpuas ati dgn aku. Aku dilantik sebagai PR (public relations ) so, tugas aku ni cari tempat utk wat lawatan. Tempat Lawatan mestilah berkaitan dgn kos aku ( komunikasi ) . Ha, cerita pasal budak hitam tadi, die paksa2 aku cari company yang nak dilawat nie cepat2, dalam nada marah2.. Dah mula dah dgn ayat sengal aku.. so, aku terangkan kat die, bahawasanya, bukan senang kita nak call org. Die ckp lebih2, itu ini, duk mengajar aku, kalau lu pandai lu wat je la sendiri beb  !!

Selepas itu, aku pggil pengarah projek. Aku ckp mcmni kat die " magesh, aku xsuka la org duk marah2 aku, itu ini.. dah mcm aku ni kuli die je, aku pun ada keje lain nak dibuat " .. Magesh tercengang, sbb tgk aku menangis..wawawa..... sbb nie pun nak nangis ke?? adeh, hati aku lembut beb, pmpuan marah aku pun aku ttp menagis..aku xboleh org marah aku sesukati ati.. Tp memang aku bengang dgn dak itam tu..


P/s : Aku bukan benci sgt kat budak itam tue, tp berpada2 lah nak mengarah org sekalipun, saya bukan kuli awk ye !!...  Dalam kelas duk pot pet pot pet xbehenti2, xpenat ke mulut ko tue.. adeh...@@

Senyum Sokmo : Macam Domo ^^

0 org cakap belakang (::

Post a Comment

apa nak nak dikata tue^^
cakap bebaik ye, nnt mama kita marah..hehe
tQ a lot .. nice to be your friend^^