Permata Hati Ayah Bonda

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

LinkWithin

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers
Saya dah jadi bini orang! Alhamdulillah sekejab je masa berlalu..Doakan kami bahagia till Jannah. Aminnn...
12/10/13

kerna mr. elmO sy ada masa ^^

Bile owg dtg tgk blog ak nie msti owg pk ak masih dibangku sek lg...
mana x nye, ade kartun2, corak2... salji2 lg, nmpk mcm dak sek kan....^^
biasa la, umo sy masih mude, xtua, xmuda..sedang2 aje...^^
why minat elmo, sbb elmo die cute sgt, yg kedua adalah domo ^^
klu korang pk blog ni terlalu emosional atau ceria sgt dgn kartun mata bulat nie, terpulanglah..hehe
ingt ye kengkwan, niat itu penting...
semangat gile arini wat blog, xtau nape...haih..
smpai rumet ak pun dah nek tension sbb xdgr apa yg die bebel sebntar td..huhu
esemen xsiap apa lg nie, blog dah siap, aih, gane la nie ye.....hehe
sume xpenting, yg penting niat itu..ikhlas ke idak, baik ke idak...hikhik

p/s : agak2 umo sy brapa ye?? hikhik ^^ <3




Senyum Sokmo : Macam Domo ^^

0 org cakap belakang (::

Post a Comment

apa nak nak dikata tue^^
cakap bebaik ye, nnt mama kita marah..hehe
tQ a lot .. nice to be your friend^^